Friday, July 15, 2011

sms

1451 hour
"jom g spore" - bapak
"ala..byk keje la.. huhu." - aku

1456 hour
"jom g spore" - bapak
"ala..byk keje la. tamau." - aku

1503 hour
"jom g spore" - bapak
":-(" - aku

1512 hour
"jom g spore" - bapak
"xmau" - aku

1539 hour
"jom g spore" - bapak
"ala..takboleh la ayah.." - aku

1547 hour
"x kasi duit" - bapak
"xpela. xyah makan" - aku

1550 hour
"jom g spore" - bapak
"ala.. takboleh la ayah.." - aku

1846 hour
"dah naik bas lum" - bapak
"ada kt clge. :-(" - aku




tahu apa aku rasa sekarang? aku rasa bersalah sangat-sangat. indeed. aku harap bapak aku selamat pergi dan selamat balik. aku dah start rindu dia.

4 comments:

ghost said...

lain kali suh bapa kau ajak aku sekali..boleh?

pemerintah kuku besi said...

>.<

boleh. tapi bila dia ajak kau jangan harap dia nak sms kau cam dia sms aku. ahahahha.

ghost said...

takper..sebab aku tak suka nak bersms.haha

pemerintah kuku besi said...

err..yela. kau nak tweet je an. bhahaahhaha