Tuesday, July 26, 2011

rival

i dont really fancy getting mad to my dad. walaupun dia tipu aku ke, lempang-lempang manja masa aku baru bangun tido ke, apa ke. pada aku besar mana pun silap dia, he's forgiven.

cumanya, aku yang kadang-kadang terlupa bahawa takhta bapak aku sebenarnya jauh lebih tinggi daripada aku. dan aku rasa aku tak pernah tinggalkan dia dengan hati yang bengkak. aku sebenarnya mahu saja berkata maaf. tapi aku anggap dia dah faham. ada batu besar kt depan aku yang menghalang maaf itu directly keluar dari mulut aku.

cukup lah sekali. walaupun aku sekadar hempas pintu kereta. aku tahu dia kecil hati dengan aku. maaf ayah.

2 comments:

ghost said...

hati ortu kita sangat sensitif beb..

kadang aku lemah bab tuh meskipun dah bertahun-tahun tak jumpa.

pemerintah kuku besi said...

haaa....ni apehal lama tak jumpa ortu ni bisk? merajuk lettew.