Thursday, June 30, 2011

bersalah

sungguh, aku rasa bersalah tinggalkan blog ni terbengkalai macam pisang goreng separuh masak. nak makan x sedap, nak buang sayang. aku sibuk menghambakan diri dengan kerja-kerja duniawi yang semakin hari semakin menyangkal keegoan seorang aku menjadi pelapis interior designer di negara ini. ya, sila muntah. aku sedang sewel berbekalkan presentation board yang tak siap lagi sedangkan final presentation adalah kurang daripada 3 jam. ya, aku memang selalu begini. update blog ketika seolah-olah tahi berada di hujung buntut.

aku getting tired day by day sambil berdoa duit jatuh dari langit. kalau duit takde, emas pun boleh la. takpun audi Q7 sebijik. ah, nanti takda duit pulak nak isi minyak.

entah apa aku merepek. ini adalah entry yang ditaip selama 2 minit tanpa memerlukan elaboration yang deep. sila menyesal selepas membaca ini. alah, siapa sangat yang baca blog comot aku ni.

10 comments:

ghost said...

aku membacanya...

blog masih belum mampu mengisi poket kita yang kosong sekaligus mengisi perut kita yang tengah lapar.

pemerintah kuku besi said...

terima kasih @ghost writer! awak lah pembaca blog anak suhaimi paling setia. hehehehe....

ghost said...

valkommen(ur welcome)

sapa mau dukung kawan kalau bukan kawan sendiri.

pemerintah kuku besi said...

ah. ni yang buat aku sayang ghost lebih ni.

ghost said...

dan itu yang membuatkan aku suka..

pemerintah kuku besi said...

how sweet
=)

Anonymous said...

-.-" sweet betei ghost.

pemerintah kuku besi said...

bhahahaha... kau ni saje je sarkas ghost an.

ghost said...

itu pun aku suka..haha.cilakak ko Luc.

pemerintah kuku besi said...

ok luc. u got a hug thing to do in here. come here with ghost. bhahaha...