Wednesday, November 9, 2011

6 november 2011

it was his 51st birthday. right on Eidul-Adh.

pagi raya, aku kejut bapak bangun untuk sembahyang raya. dia bangun, dengan muka blur dan cakap "eh, dah tua aku hari ni." kemudian dia bangun dan capai bunga api. nyalakan, dan main bunga api sorang-sorang. dia mcm frust, anak-anak takde pun tunjukkan effort untuk celebrate birthday dia. walaupun dia x minta, tapi aku tahu.

lepas sembahyang raya, masa tengah makan-makan, aku dan adik-adik aku singing happy birthday song dengan 2 biji kek. dia senyum-senyum kambing sambil urut-urut dada. malu lettew.

now tell me, part mana yang aku rasa bapak aku memang cute.


4 comments:

ghost said...

masa main mercun...

pemerintah kuku besi said...

main bunga api beb. bunga api.

monologtinism said...

part masa urut dada laa..

pemerintah kuku besi said...

no no. i dont think that part.